Outside Looking In

ou: Who Am I?

Tuesday, June 06, 2006

Dedication

I watched you die

Though you had always been there since I first came into this world

Outside people smile I ask "why this deep blue sky? When you have left this world today does it not know when to weep?"

All my life I've looked up to you.

A humble old man who always knew

No one can ever be closer to God than you

So who could fill this void

I still can't believe that you are not around

That your warm voice won't make another sound

Sure I understand, but I never will accept

That you should be gone

I watched you die

And I have feared this moment since I was just a child

So why that sunny sky? When my beloved grandfather lies dead here cold and still?

(Pain of Salvation)

Ontem este blog fez um mes de existencia... e ontem eu me dei conta de que ja faziam 10 meses que meu avo faleceu...

não sei porque, mas eu não consegui postar no blog ontem... mas no final das contas, acabou sendo melhor assim...

Obrigado Tati! (a minha bebe!) porque ontem eu fiquei um pouco down quando eu lembrei do meu avo... ela me deu um abração tão bom!!! (enquanto for um berço meu, seras vida, bem viva, em mim)

e como a domi disse (sendo que ela perdeu a pai há 20 dias), quem morre é quem fica... e pelo simples fato de que voce nunca mais vai ouvir a voz calma e aquecedora daquela pessoa que sempre foi especial na sua vida, voce ja morreu um pouco... e é assim que a gente aprende a crescer por dentro...

PS: na verdade eu sei porque não consegui postar ontem... o servidor do blogger tava com bug...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home